Thinking of you / Une petite pensée pour toi

 

Products used / Produits utilisés :

-Rectangle Doily Frame die from the Nature's Garden Spring is in the air collection

-Border die from the Crafter's Inspiration magazine 25

-Butterfly die from the Nature's Garden Spring is in the Air collection

-Paper from the Nature's Garden Lily collection 12 "x 12" paper pad

-Centura Pearl double sided cardstock

-Paper flowers from the Crafter's Companion monthly box #20


Hello everyone !

Today, I share with you a more classical card .

First I die cut two borders into green Centura Pearl double sided cardstock

I cut a 4.7" x 6.7" rectangle into my Lily's paper pad, and glued the borders on top of it.

I put foam behind and matted and layered it with a bigger green Centura Pearl cardstock.

Then, I die cut the center piece into two different papers to mix the two parts.

I stamped my sentiment onto the smallest part, put foam pads behind and glued it on the middle.

I die cut two butterflies and 3D glued them on my card. 

I do the same with the flowers papers.

Et voilà !

May the craft be with you !


Bonjour à toutes et à tous,

Aujourd'hui, je partage avec vous une carte plus classique.

Tout d'abord, j'ai découpé les deux bordures avec une matrice de découpe. 

Je les ai collées sur un rectangle de papier à motif de 12 cm sur 17 cm . J'ai placé de la mousse adhésive derrière et je l'ai superposé à un plus grand rectangle.

Ensuite, à l'aide d'une autre matrice, j’ai découpé la pièce centrale dans deux papiers différents afin de pouvoir mixer les deux couleurs. J'ai collé la plus grande pièce directement sur la carte.

Après cela, j'ai tamponné mon message sur la plus petite partie. J'ai collé de la mousse adhésive derrière et l'ai collé au centre de l'autre pièce.

A l'aide d'une matrice, j'ai découpé deux papillons que j'ai collé avec de la colle 3D.

J'ai utilisé la même colle avec mes petites fleurs en papier.

Et voilà !

Que le craft soit avec toi !






Comments

  1. This is beautiful! Thank you for sharing all of the items you used.

    ReplyDelete

Post a Comment