Just a little note / Juste un petit mot





Products used /Produits utilisés :

-Crafter's Companion Large Background Oriental Peony
-Spectrum Noir Sparkle pen Clear, Peony, Sage and Fig
-Spectrum Noir Premium Watercolour Pad
-Spectrum Noir Midas Platinum inkpad
-Wow clear embossing powder
-Foam pads and Collall glue
-Craft Perfect Cradstocks


Hello everyone !

Yesterday I played with my Sparkle pens !
I didn't do watercolor for a while , it was really nice !
It's too bad I can't show you correctly all the sparkle on the flowers !

First I die cut a 5"75 x 5"75 square into watercolor paper and I cut it diagonally. 
I took one half and stamped my peony background on it with my Midas inkpad. 
I embossed it with my clear embossing powder. 
After that, I painted the flowers with my Sparkle pens.
I also stamped the flower and leaves from the same stamp set and did the same thing with them.

After that I cut a 5."75 x 5"75 and a 6"x 6" squares onto Craft Perfect cardstocks. 
I matted and layered them with my triangle.
I put foam behind the flower and the leaves and glued them on the middle of my card.

Finally, I stamped my sentiment with my Midas inkpad, embossed it and matted and layered it.

May the craft be with you !


Bonjour à toutes et à tous,

Hier, j'ai ressorti mes crayons à pinceaux pailletés !
Cela faisait longtemps que je n'avais pas fait de peinture à l'eau, c'était très agréable !
C'est juste dommage que vous ne puissiez pas voir correctement sur les photos toutes ces paillettes qui scintillent de mille feux !

Tout d'abord, j'ai découpé un carrée de 14.6 cm dans du papier aquarelle et je l'ai découpé diagonalement.
J'ai pris une des moités et j'ai tamponné dessus mon grand tampon floral avec mon encre Midas. 
Je l'ai embossé avec de la poudre transparente.
J’ai coloré le tout avec mes crayons pailletés.
J'ai également tamponné, embossé et coloré une grande fleur et des feuilles.

Après cela j'ai découpé deux autres carrés un de 14.6 cm et un de 15.2 cm dans mes papier Perfect Craft.
Je les ai superposés avec mon triangle.
J'ai mis de la mousse adhésive derrière la plus grande fleur et les feuilles et je les ai collés au milieu de la carte.

Enfin, j’ai tamponné et embossé mon message et je l'ai superposé avec deux autres papiers.

Que le craft soit avec toi !





Comments