Surprise guest / Invitée surprise




Products Used / Produits utilisés :

-Sweet November digital stamp Nixie
-Sweet November digital stamp Surfacing Background builder set 


-Illustrators markers :
-Water : LG1 LG3
+ Copic B000 et G000
-Plants and Frog / Plantes et Grenouille : AG1 AG3 AG5 YG3 CG1 CG3
-Water Lily / Nénuphar YG3 DG4 DG3 DG2
-Tail and flowers / Queue et fleurs GY1 GY2 PP1 PP2 PP3 PP4 PP5 PP6
-Skin / Peau : GB7 GB4 GB2 GB1 FS9 FS8
-Hair / Cheveux : TN9 TN7 TN5 TN4 TN2

-Craft Perfect Pink Fuchsia and Pistachio Green cardstocks


Hello everyone !

Today I share with you this scene I made with several Sweet Novembers digital stamps.
I colored it with my Illustrators ( and 2 Copics).

I wonder how long before this little frog realizes Nixie, her mermaid friend, is arrived 

May the craft be with you !


Bonjour à toutes et à tous,

Aujourd'hui, je partage avec vous cette scène que j’ai crée à partir de plusieurs images de chez Sweet November. 
Je l'ai coloriée avec mes Illustrators (et deux Copics).

Je me demande combien de temps va mettre cette petite grenouille avant de se rendre compte que son amie sirène Nixie est arrivée 

Que le craft soit avec toi !



Comments