Just because / Plaisir d'offrir





Products used / Produits utilisés :

-Crafter's Companion Script collage stamp set
-Clear embossing inkpad
-Copper embossing powder
-Crafter's Companion Nature's Garden Lily collection stamp set - Beautiful Lilies
-Crafter's Companion Nesting dies Stitches edge square 2
-Square stitched die
-Kraft Card
-Craft Perfect Espresso Brown cardstock
-Nuvo Antique Copper Hexagons confetti 



Hello everyone !


Today, I share with you a card I made with an other of my Collage stamp and the beautiful flower from the Nature's Garden Lily Collection.


For the base of the card, I die cut a 4"85 square into Brown Craft Perfect paper.
I also die cut three other edged squares into Kraft cardstock and Craft Perfect paper.
I stamped with my big Collage stamp onto the Kraft paper squares with clear embossing ink.
I embossed them with Copper powder.
I matted and layered the squares with glue and foam pads.


After that, I stamped 6 Lily petals with clear embossing ink onto Brown Craft Perfect paper.
I embossed them with copper powder.
I cut a little circle, put glue on it and put confetti on top of the glue to make the center of the flower.
I die cut a small brown circle and 3D glued all the petals and the confetti center to make my flower.
I glued it on the left corner of my card.


Finally, I stamped "Just because" onto Kraft paper and matted and layered it with brown paper. I glued it with foam onto the card.


May the craft be with you !




Bonjour à toutes et à tous, 

Aujourd'hui, je partage avec vous une carte faite avec un autre de mes tampons de la collection Collage et la très jolie fleur de la collection Nature's Garden Lily.


Pour la base de la carte, j'ai d'abord découpé à l'aide d'une matrice un carré de 12.3cm dans du papier Craft Perfect marron. 
J'ai également découpé trois autres formes carrées dans mon papier marron et du papier Kraft.
J’ai tamponné avec de l'encre à embosser transparente et mon tampon Collage ceux en Kraft et je les ai embossés avec de la poudre couleur cuivre.
J'ai superposé et collé les 4 pièces avec de la colle et de la mousse adhésive.


Pour la fleur, j'ai tamponné 6 pétales avec mon encre à embosser transparente et je les ai embossés avec ma poudre de couleur cuivre. Je les ai ensuite découpés. 
J'ai également découpé un petit cercle que j'ai recouvert de colle sur laquelle j'ai ajouté des confettis. Une fois sec, j'avais ainsi le centre de ma fleur.
Sur un cercle marron, j'ai collé à l'aide de ma colle 3D les pétales et le centre de ma fleur.
Je l'ai ensuite collée dans le coin gauche de ma carte.


Enfin, j’ai tamponné le message " Just Because" sur du papier Kraft et je l’ai superposé à un morceau de papier marron un peu plus grand.
Je l'ai ensuite collé sur ma carte à l'aide de mousse adhésive.


Que le craft soit avec toi !




Comments