Kit and Clowder : March/April class / Cours de mars/avril




Products used / Produits Utilisés:

-Kit and Clowder March / April class
-Stamp from Janna Prosvirina called "Innocent Heart"
-Spectrum Noir Illustrators 
-Craft Perfect Jet black and Ocean blue cradstocks




Hello everyone 
Here is my finished version of the March/April class from Kit and Clowder.
Those classes are really great and I encourage you to take a look at the website if you're into coloring : www.kitandclowder.com.
I really loved coloring the dress and the wings of this Fairy !
I used my Spectrum Noir Illustrators to do it.


May the craft be with you !



Bonjour à toutes et à tous 

Voici ma version de cette jolie fée qui était l'image à colorier pour le cours Kit and Clowder de mars/avril.
J'ai utilisé mes Illustrators pour ce faire.
Ces cours sont vraiment bien ! Si vous aimez le coloriage ( Marqueurs ou crayons de couleurs) je vous encourage à aller jeter un coup d’œil au site : www.kitandclowder.com.
Dans ce cours, j'ai particulièrement aimé colorier les ailes et la robe de la fée.

Que le craft soit avec toi !





Comments