Dancing in the rain / Danser sous la pluie




Products used / Produits utilisés:

- Digital stamps from Sweet November : April Fairy Tot and Wade
-Spectrum Noir Illustrators:
Fairy Skin :FS8 FS7 FS6 FS9
Fairy Hair : GY4 B03 B01 GY2 CT4
Fairy Clothes : DP1 DP2 DP3 DP4  DG4 DG3 DG1
Fairy Wings : AB3 AB2 LV1 HB1 LY1
Wade : GY3 GY2 GY1 GY4 TN8
-Paper from the Crafter's Companion Snowy Christmas paperpad
-Papers from the Nature's Garden Spring is in the air collection
-Centura Pearl double sided cardstock
-Stamp from the Nature's Garden Spring is in the Air collection set
-Harmony Opaque Dawson Wine
-Circles dies
-3D glue



Hello everyone !

Here my latest card.

My card base is 7.5" x 7.25".
I cut two 3.5" x 7" panels and placed them on front of the folded base.
I also die cut two circles that I matted and layered.
I glued them onto one of the two panels. 


I used two digital stamps from Sweet November.
I colored them with my Illustrators.
I 3D glued them.

I die cut two other smaller circles and stamped on the smallest one.
I matted and layered them and 3D glued them.

May the craft be with you !



Bonjour à toutes et à tous !

Voici ma dernière carte en date.

Elle mesure 19 cm x 18.5 cm.
J'ai coupé deux panneaux de  9 cm x 18 cm et je les ai collés à l'avant de la base de la carte.
J'ai également utilisé deux matrices pour découper deux cercles. 
Je les ai superposés et collés.
J'ai collé la moitié du grand cercle sur un des panneaux.

J'ai également utilisé deux images de chez Sweet November.
Je les ai coloriées avec mes Illustrators puis collées avec de la colle 3D.

Enfin, j'ai découpé deux plus petits cercles à l'aide de matrices. 
J'ai tamponné mon message sur le plus petit et je les ai collés ensemble sur la carte.

Que le craft soit avec toi ! 





Comments