Fairy Garden / Jardin enchanté




Behind the door...

Et derrière la porte...




I was unable to resist to the Fairy Garden collection from Crafter’s Companion 
So here is the first card I made with it.
For this card I used papers from the Fairy Garden paperpad and from Tonic Craft Perfect.
The door’s die is called « Enchanted Doorway », the flowers are from the set « Pretty Posies » and the rabbits come from the stamp set « Garden Friends ». 
They're all part of the Fairy garden collection.
I also use some Distress Oxide inks on the door and gems and drops on the flowers.
The Rabbits were colored with my Illustrators and Brushmarkers.





J’ai eu un vrai coup de cœur lorsque j’ai découvert la collection Fairy Garden de Crafter’s Companion 
Voici la première carte que j’ai faite avec.
J’ai utilisé des papiers venant de Tonic Craft Perfect et du bloc de la collection.
La porte a été faite avec une matrice de découpe appelée « Enchanted Doorway », les fleurs viennent d’un lot de matrice appelé « Pretty Posies » et les lapins d’un ensemble de tampons trop mignons nommé « Garden Friends ». 
Ils font tous partie de la collection Fairy Garden.
J’ai également utilisé mes encres Distress Oxide sur la porte et quelques perles et drops au centre des fleurs.
Les lapins ont été coloriés avec mes Illustrators et mes Brushmarkers.






Comments