Enchanting flowers / Fleurs enchanteresses





Here is another card made with the beautiful Crafter’s Companion Fairy Garden collection.
For the base I used a double sided Centura Peal card.
I matted and layered some pale pink glitter card and paper from the Fairy Garden paperpad.
I used the Flower Bed Edge die and, on top of it, I added some flowers from the « Pretty Posies » set, inked with my Harmony Opaque inkpads Plum Jam and Pink Tulip. 
I also added some drops.
I stamped the sentiment (from the set Fairy Fables) with my Opaque Plum Jam inkpad and embossed it with clear embossing powder.



Voici une autre carte réalisée avec la collection Fairy Garden de Crafter’s Companion.
Pour la base de la carte j’ai utilisé du papier épais Centura Pearl double face.
J’ai découpé et superposé du papier épais pailleté rose pâle et du papier venant du bloc de la collection.
J’ai utilisé la matrice de découpe « Flower Bed Edge » sur laquelle j’ai ajouté des fleurs du set « Pretty Posies » précédemment encrées avec mes encres Harmony Opaques Plum Jam et Pink Tulip.
J’ai également ajouté des drops au centre de celles-ci.
J’ai tamponné le message qui vient du set «Fairy Fables»  avec mon encre Opaque Plum Jam que j’ai embossé avec de la poudre transparente.




Comments