Classy simple card / Carte simple chic




Products used / Produits utilisés:
-Stamps from the set Heartfelt Wishes
-Inkpad Midas Silver
-Harmony Opaque Noir Black
-Wow clear embossing powder 
-Black cardstock
-Giltter card
-Embelisshments


Hello everyone !

Here is a more "classy" simple card made with the Collage stamps Heartfelt Wishes from Crafter's Companion.
I stamped the flower on to black cardstock with my inkpad Midas Silver and I embossed it with clear embossing powder.
For the background I stamped on silver glitter cardstock with my inkpad Harmony Opaque Noir Black.
And I added some black flowers with a gems in it.

Have a nice day!


Bonjour à toutes et à tous,

Voici une carte simple un peu plus chic que j'ai faite avec les tampons Heartfelt Wishes de la collection Collage de Crafter's Companion.
J'ai tamponné la fleur sur du papier cartonné noir puis, je l'ai embossée avec de la poudre transparente WoW.
Pour l'arrière plan, j'ai tamponné des écritures sur une feuille pailletée à l'aide de mon encre Harmony Opaque Black Noir.
J'ai également ajouté quelques petites fleurs noires à qui j'ai ajouté des perles au milieu.


Très bonne journée!


Comments