Amor Amor






Products Used / Produits utilisés
-Stamps set Collage Cherish every moment
-Craft Perfect Fushia Pink Weave Textured
-Neenah Classic Crest Card 216 gsm
-Illustrators BP5/BP6/BP7/LG2/LG4/LG5
-Harmony Opaque Plum Jam
-Finesse Alcohol-proof dye inkpad Noir Black



Hello everyone,

I had fun with my Collage stamps!
First I stamped small roses onto a strip of Neenah white cardstock with my Finesse inkpad.
I colored them with my Illustrators (BP5/BP6/BP7/LG2/LG4/LG5).
On a square sheet of Neenah I stamped four big roses with my Harmony Opaque Plum Jam inkpad. 
I also stamped an other big rose, colored it with my Illustrators (BP5/BP6/BP7/LG2/LG4/LG5) and cut it with my scissors.
I matted an layered the first square and the strip with some Fushia Pink paper from Craft Perfect.
The strip was raised with some foam pads and I used 3D glue gel for the big flower in the middle.

Have a nice day!



Bonjour à toutes et à tous,

Je me suis de nouveau amusée avec mes tampons Collage !
Tout d'abord, j'ai tamponné plusieurs fois la petite rose sur une bande de papier Neenah avec mon encre finesse spéciale marqueur. 
Ensuite je les ai coloriées avec mes Illustrators (BP5/BP6/BP7LG2/LG4/LG5).
Sur un grand carré de feuille Neenah, j'ai ensuite tamponné quatre grandes roses avec mon encre Harmony Opaque Plum Jam.
J'ai retamponné cette rose une dernière fois, je l'ai coloriée avec mes Illustrators (BP5/BP6/BP7LG2/LG4/LG5) puis je l'ai découpée avec mes ciseaux.
J'ai superposé la bande avec les petites roses sur du papier Craft perfect de couleur Fushia Pink, puis sur la grande feuille Neenah avec de la mousse adhésive. 
Pour la grande rose j'ai utilisé de la colle transparente 3D.

Bonne journée !




Comments