Masquerade / Mascarade








Products used / Produits utilisés :

-Kinda Cute digital stamp Venetian Girl or here

-Illustrators markers :
Hair / Cheveux : TN8 TN7 TN5 TN4 TN3
Skin /Peau : TN4 TN3 TN2 TN1 FS9 FS8 DG3
Clothes / Vêtements : OR2 B02 B01 BP7 BP6 BP5 BP4

-Sara Signature Vintage Lace Baroque Frames dies

-Crafter's Companion Background stamp Script Collage
-Spectrum Noir Midas inkpad Gold
-Wow clear embossing powder
-Craft Perfect Tropical Nights special paper
-Craft Perfect Aubergine

-Acetate
-Gold Glitter cardstock
-Crafter's Companion's sequins
-Nuvo Golden Ovals gemstones



Hello everyone !

Today I share with you my Masquerade Card.

First I printed the two girls.
I colored them with my Illustrators.
I stamped floral patterns with my Midas inkpad on their dresses and embossed them with clear powder.
I also add little gems on their eyes.

For the background, I took a 6.5" x 6.5" Craft Perfect aubergine sheet and I stamped my Script collage background on it with my Midas inkpad and I embossed it with my clear embossing powder.
I matted and layered it with my Craft Perfect special paper.

I used two ovals and a frame dies to make the shaker part with glitter, Craft Perfect papers and acetate.

I glued all the parts together and add some gems.

May the craft be with you !


Bonjour à toutes et à tous,

Aujourd'hui, je partage avec vous ma carte Mascarade.

Tout d'abord, j'ai imprimé les deux filles puis je les ai coloriées avec mes Illustrators. 
J'ai tamponné un motif floral sur leurs robes avec mon encre Midas et je les ai embossées avec de la poudre transparente. 
J'ai également ajouté des petites gemmes sur leurs yeux.

Pour l'arrière plan, j'ai pris un morceau de 16.5 cm  x 16.5 cm de papier de Craft Perfect de couleur aubergine et j'ai tamponné dessus mon grand tampon Collage avec mon encre Midas, puis je l'ai embossé avec ma poudre transparente.
J'ai ensuite superposé cette partie avec un autre papier spéciale Craft Perfect.

Pour la partie shaker, j'ai utilisé trois matrices de découpe : deux ovales simples et un cadre avec différents papiers : pailleté, Craft Perfect et acétate.

J'ai collé toutes les parties ensemble et ajouté quelques gemmes.

Que le craft soit avec toi !




Comments